söndagsslö

 
Jag får sota idag för att jag fastnade framför tv;n inatt efter att ESC var slut. Först var det en film från -85. Även om skådespelarna var way to old för att egentligen trovärdigt passera som skolungdomar så blev det så att jag fortsatte titta.
Breakfast club hette den. Very american cliché egentligen men jaja.
 
Sen var det ett program om ABBA. Och jag var vid det laget rätt trött så jag bara fortsatte titta utan att orka ta beslut om att stänga av. Lite trotsbeteende typ att nu är jag ensam med fjärrkontrollen så nu bestämmer jag vad jag vill se.
 
Nu ska jag ta en kopp kaffe och fundera över vad jag ska fylla dagen med. Behöver gå in mina nya skor som jag ska ha på vårruset. Hmmmm vi får se .
 
Två dar på raken med uppdaterad blogg. Heh, har jag månne skärpt till mig?? Pfft
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0