träning, trädgård och kamerasnack

Igår var jag iväg och tränade för första gången på det här nya året. 
Det kom ju liksom en förkylning i vägen.
 
Coreball blev det. Lagom ansträngande när flåset inte är det bästa eftersom det var noll kondition och massa styrka där jag behöver det bäst - bålstabilitet.
 
Än har jag inte känt träningsvärken så mkt men jag anar att det kommer bli värre framåt eftermiddagen/kvällen.
 
Jag skäms för att säga det men jag har varit så trött och haft så lite ledig tid att jag inte hunnit testa min nya kamera än. Jag hade planerat med två kompisar för att ha en fotodag imorgon men busvädret sätter nog käppar i hjulet verkar det som *mutter mutter*.
 
Här är iaf en bild på underverket. Röd o blank #ajlajkalot
 
Planen för idag är att åka till en handelsträdgård som är i startgroparna för en nystart. Jag ska få vara med och titta och komma med braiga idéer för framtiden. Jag är ju duktig på att brainstorma vilda idéer så kan hon sålla sen och välja ut det som faktiskt fungerar i praktiken.
 
Få se om kameran kanske kan få premiärklicka där.
 
Hostar och hacklar men det lär jag inte bli av med än på några veckor misstänker jag.... hatar verkligen att bli förkyld för mina luftrör blir alltid så påverkade och jag får sån irriterande skrällhosta lååångt efter. Men doktorn säger ju att det inte är nån astma så....
 
 
wooop wooop alldeles NUU ringde mobilen och det var en kille från UPS som hade ett paket till mig.... gaaaa jag har beställt lite extra grejer till kameran som man fick gratis från nikon om man beställde före sista januari´. spännande!!

Kommentarer
Postat av: Stina

Men titta vilken röd snygging =)

2014-01-10 @ 11:53:51
URL: http://billiejean.bloggplatsen.se
Postat av: Helen

Vilken snygging, du och kameran kommer nog att bli bästa vänner och jag ser fram emot fina bilder

2014-01-12 @ 09:11:32
URL: http://franminvraavvarlden.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0