tisdag

Inatt när jag borde ha sovit för länge sen så satt jag och slösurfade och bara "råkade" ramla in på en sida med smycken
Jag har sett sidan förut och tänkt att jag vill ha just ett sånt smycke.... o inatt slog jag till
Det blev en liten enhörning och så den bronspläterade draken längst upp till höger. 
 
Nu hoppas jag att de hinner komma före den 8 februari för då har jag nog tänkt gå ut på Rockland.
Bloodbound ska spela där då. Och både jag och min vän Sara gillar den gruppen.
 
Nu har jag just fått i mig min frukost och jag slog på stort idag med många kalorier eftersom jag ska till tandläkaren (igen) och sen vet man aldrig när man får äta nåt igen. 
 

Kommentarer
Postat av: Stina

Nejmen, vilka roliga öronsmycken !

2014-01-28 @ 13:36:46
URL: http://billiejean.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0