t som i tisdag, tandläkare och tjugo (saker från ikea)

Jag överlevde tandläkarbesöket idag med. Påbörjad rotfyllning i en tuggtand. Och så drog hon ut en visdomstand som inte var så mkt att hurra för längre. Nu när bedövningen har släppt så gör det lite ont i munnen men jag vet inte om det är efter tanddragningen eller om det är den påbörjade rotrensningen som känns.
 
Hur som haver.... i vanlig ordning så får man ju inga bokmärken när man är vuxen utan de får man köpa själv. Men vem vill ha ett bokmärke??? Jag shoppade loss på fyra olika butiker... hehehe
 
Klotången från zooaffären kanske iofs inte kan räknas som nåt bokmärke. Men jag drog en runda genom Lager157 och sen en runda genom TGR och sist men inte minst IKEA. 
 
Fyndade ett par basic klänningar för 50:- styck, ett par krokar till nån vägg (vet inte än vilken) här hemma, ny färg på muggarna (så några får tyvärr försvinna ur köksskåpet), muffinsformar och lite annat som ger vårkänsla här hemma.
 
 

Kommentarer
Postat av: Helen

Shopping slår alla bokmärken i världen :-)

2014-01-29 @ 09:13:46
URL: http://franminvraavvarlden.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0