Onsdag

Måndagshimlen bjöd på ett skådespel vid solens uppgång.
Och senare på dagen när jag var på väg mot tandläkaren så syntes en halo runt solen. 
Jag vet att jag tänkte att det sågs som järtecken i gamla tider och jag anade att nåt skulle hända under dagen.
 
Hade jag vetat att det var mitt tandläkarbesök så hade jag nog backat och ringt för att avboka. Nu fick jag istället en svullen och ömmande kind.
Snyggt va
heh
nja
 
Blev hemma från jobbet idag med. Hade sån himla huvudvärk HELA kvällen igår så det var inte klokt. Jag blev inte människa förrän vid läggdags sisådär. Och fortsatt galet trött i morse. 
Imorgon är jag ledig på schemat så jag får en dag extra att vila upp mig på innan jag måste visa upp mig inför alla brukarna. Och rabbla samma historia ungefär ett halvt dussin gånger eftersom alla kommer undra vad jag gjort. *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0