helst av allt hade jag...

... legat kvar i sängen mest hela dagen och kanske (men bara kanske) flyttat över till soffan och pillat navelludd.
 
Idag är jag trött och känner mig extremt introvert. Idag är en sån dag när jag känner att jag skulle kunna bli eremit utan problem.
 
Det är väl kanske smällar man får ta när man först jobbar 7-14 på en fredag och sen skyndar hem och försöker snygga upp sig (går ju sådär när man är blåsvart på kinden) innan det är dags att åka på fest och festa halva natten. 
Nåja, jag var hemma ett på natten men det blir ju inte så många timmars sömn när jag sen ska upp o jobba igen på lördagen. 7-16.
 
Kan lova att igårkväll var jag trött. Vid niotiden stod jag inte ut längre och vid halv tio låg jag till sängs under täcket. 
 
Idag är det jobb som gäller igen. Delad tur till råga på allt... tjohoooo (NOT)
 
Det är hårt o bli gammal haha
 
Bjuder på två bilder från gårdagens vackra väder. Klicka på dem för o se dem i större format

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0