strax före jul...

... beställde jag julklappar via nätet. 
 
När jag hämtade ut paketen så fattades det en sak i ett paket. Jag hade beställt två fotbad men bara fått ett. 
 
När jag långt om länge kom mig för att maila om det (ja för jag trodde ju i min enfald att bad nummer två skulle komma strax efter) så fick jag veta att det hade blivit en miss i packningen för båda skulle ha varit med i första försändelsen.
 
Nu när jag fick det andra så var allt frid och fröjd - trodde jag.
 
Nu har det ramlat in en faktura på ännu ett fotbad. Jag som redan betalat för två och slutligen också fått två vill ju inte betala för ett tredje fotbad som jag varken fått eller beställt. 
 
*suck*
 
Tur i oturen var att hon som skulle få ett av fotbaden fyllde år i januari och alltså kunde få sitt fotbad som födelsedagspresent istället. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Helen

*suck*Så trist när det blir fel :-(

2014-02-12 @ 09:09:18
URL: http://franminvraavvarlden.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0