löjligt glad

Jag fick ett telefonsamtal idag som gjorde mig löjligt glad. På fredag lägger jag upp vad det handlade om. 
 
Igår tog jag med mig kameran ut på kvällskvisten igen. Jag fotade lite glittrande frostkristaller. Inte för att jag gillar den här kylan som har fånghållit oss i ett järngrepp ett bra tag nu men jag måste erkänna att det är bra vackert.
Den här bilden la jag upp på instagram och jag fick en kommentar som också gjorde mig löjligt glad.
 
Det var nån som gillade bilden och sa att jag förtjänade fler följare. Ja vi har väl alla kanske i olika hög grad ett bekräftelsebehov och helt klart är ju att jag blir glad och får en liten push i positiv riktning på självförtroendet när nån gillar en bild jag lagt upp där, eller kommenterar i snälla ordalag.
Som bildtext skrev jag "waiting for summer" eftersom bilden föreställer bakhjulet på en cykel som ligger tappad på gräsmattan.
 
Nu måste jag knyta ihop säcken och sova sju kvart i timmen för jag börjar tidigt imorgon igen. Precis som jag gjorde idag. 
 
 
Som vanligt går miniatyrerna att klicka upp i större storlek för den som vill.
 

Kommentarer
Postat av: Helen

Härligt med positiv respons från någon okänd :-)

2014-12-31 @ 10:42:37
URL: http://franminvraavvarlden.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0