Lite bilder tagna med nya objektivet

Yo
 
Nu har jag fört över lite bilder till bloggen så nu tänkte jag bildbomba lite. 
 
Jag har inte gjort så stora åthävor utan mest bara tittat och klickat så förvänta er inga pangPANGbilder
 
Test av fjärrutlösaren och nya objektivet. Ja jag gillade hur det blev fastän jag bara hade ställt kameran på bordet och skulle testa om det var så enkelt som instruktionen på fjärren sa att det var.
Och det var det ju.
 
I C U
Jag ser dig ;)
 
Håll med om att man nästan väntar sig små minitomtar komma tågandes över den gröna mossan. 
 
Önskar att jag hade haft små små tomtar att ställa upp där och fotografera.
 
 Igår var det frost men idag är det regn och rusk igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0