Idag flaggar de för mig...

Hihi nä kanske inte då. 
 
De flaggar för Alfred Nobels minne. Men eftersom det alltid är Nobelmiddag på min namnsdag så är det lite roligt att skoja till det och påstå att det är mig de flaggar för. 
 
 
Flaggbilden är fotad av mig för ett par år sen när jag fick vara med och fira en 100-åring på hans födelsedag. Det var en strålande vacker julidag. Jag har för mig att vädret inte alls var lika vackert dagarna innan så det kändes som att vädergudarna också ville fira.
 
Inte nog med att vi hade en hundraåring att fira. Vi firade dessutom hans lillebror som skulle fylla veckan efter. Han fyllde "bara" 98.

Kommentarer
Postat av: Oslofru

Hihi, man kan ju alltid låtsas att dom flaggar för en själv ;) Kramkram

2014-12-10 @ 08:59:25
URL: http://www.oslofru.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0