gott slut och gott nytt

Sista dagen för året.
 
Dags för en nyårskrönika? 
 
Jag vet inte. Jag har inte tänkt så långt. Inte orkat bläddra mig bakåt i bloggen heller. Orkar inte sammanställa något. Inte nu iallafall. Kanske en annan dag.
 
Jobbar in i det sista. Men nu är jag färdigjobbad för dagen och får åka hem. Åka hem och ladda om. Ladda om och byta om och sen åker vi till våra vänner i de djupa skogarna av Broddbo. Hihi, fast egentligen bor de 50 meter från vägen som går genom byn typ.
 
Nu hör jag hur folk börjar smälla sina smällare... lite trist med tanke på att många djur blir så otroligt rädda. 
 
Sista dagen på året och jag hoppas (utan att veta) att det blir ett bra slut och ett gott nytt.
 
Ett Gott Nytt 2015
De här bilderna får symbolisera fyrverkerierna som kommer smälla inatt i var och varannan gård
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0