Fototriss - fyrbentingar

Ja så heter veckans fototriss. Jag har återigen inte hängt med på fototrisståget på hur länge som helst men nu blir det nog roligare när jag kommit igång med min systemkamera igen.
 
Jag har ju ett helt gäng fyrbenta här hemma som jag kan välja o vraka mellan vad gäller att visa upp på bloggen för den här veckans triss.
 
 
Sooha (x2), Batman och Ricko en dag för någon vecka sen när det var frost och vackert väder.
 
Visade bilder sen tidigare hela högen men jag gillar dem så det blev en favorit i repris.

Kommentarer
Postat av: Spanaren

Vad är det för ras på er vackra hund?
Fina bilder och ler när jag ser hur första kissen jamar *mjau* Andra bilden undrar jag vad du gör när kissorna är så intresserade *mjau* Vackra fina vovve puss på dig *voff* /kram

2014-12-15 @ 15:24:11
URL: http://spanaren55.bloggplatsen.se
Postat av: Pia

Vilken härlig triss :) Goa bilder på dina fina vänner!

2014-12-15 @ 20:16:48
URL: http://marlonzacco.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0