fjärde advent

Dagen idag har varit en helt okej dag.
 
Somnade sent i natt men vaknade innan jag ställt klockans larm.
 
En sväng till stan för lite snabb shopping.
 
Hem och lånade kidsens tid i en dryg timme för att möblera om och organisera kaoset i hallen lite. En lagerhylla fick flytta in, plockade om bland tavlorna för att få det att passa den nya möbleringen och en nygammal matta på golvet och plötsligt känns hallen rätt trevlig.
 
Trevligt besök av syster yster. Hon fick med sig ett gäng ljuslyktor och lite annat hem. 
 
Avslutar kvällen framför tv:n. Först ut var Pirates of the Caribbean och sen blev det lite kriminalgåtor i CSI.
 
Glögg, ost och kex var inte helt fel till.
Jag vet inte om jag orkar hålla mig vaken så mycket längre så snart är det nog dags att nanna kudden. Ny dag i morgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0