Catch the moment

Ledig fredag
 
Kameran fick följa med ut när jag brunchade hästarna. Ja de fick vänta lite för jag tog sovmorgon. Men de fick i gengäld gå ut i sommarhagen och äta sitt hö. Jag tänkte att det skulle inbjuda till lite lek och bus men nja, maten var viktigast.
 
Texas "the muppo" bjöd på lite bus. Gnistra väntade ungefär 5 sekunder efter att vi slutade titta och sen gick hon ut ur hagen och letade frysta äpplen under äppelträdet istället. 
 
Bilderna är fotade innan jag hunnit flytta Lilleman och Dallas. 
Dallas firade det tillfälliga hagbytet med att rulla sig i maten.
 
Tog några bilder på katterna också.
Sooha kan konsten att se crazy ut.
Och sista bilden innan jag gick in. En snapshot på Batman när han säger att jag ska släppa in honom NUUUU blev verkligen en pangbild om du frågar mig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0