Det var det där med att göra ingenting

skjutsade E till bussen på fm. Passade på att ta en runda i elljusspåret innan jag for hem igen. 
Sprang och gick bort stresspåslaget som legat över mig i flera dagar. Flåset är uselt men orkade ändå springa en halv km i början och slutet av min 5,44 km långa runda. Skulle stanna och träna lite muskler hade jag tänkt på ett ställe efter spåret där de ställt upp såna redskap men jag gillar inte publik och det sprang och gick en hel massa folk förbi hela tiden så jag skrotade de planerna rätt snabbt. 
Tänker slänga ihop en pajbotten till en banoffe-pie alldeles strax. Har bestämt att jag ska bjuda på en sån imorgon när vi har APT på jobbet. Första efter sommaren. Och för mig är det första sen i februari. 
 
Få se om jag möjligen gör en rulltårta också. Det går ju fort att grädda och med en nougatsmörkräm smakar det mumma.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0