dagens bästa är ...

semester!!!
 
Genom att ta semester idag och imorgon får jag en hel vecka ledigt.
 
LOVELY
 
Skjutsade E till bussen och passade på att ta en runda i spåret. 2.9 km och jag sprang större delen. Wohoo
 
Känner att jag hittat ett sätt att tömma skallen och bara nöta framåt o inte känna tröttheten så snabbt.
 
Värsta är att jag är så lättutråkad och samma runda idag som sist var inte kul. Hur fasen gör man då? När man inte vill löpa på asfalt och till allmän beskådan? 
 
Sov gott och väl ett par timmar efter det innan kaffetarmen väckte mig med ett growlande.
 
Nu får vi se om jag orkar fortsätta skrubba flugskit i köket. Förbaskade odjur alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0