paus

Dödens trött
 
Sover all min lediga tid men blir inte piggare
 
Drömmer tok och vaknar mitt i natten, vänder och somnar om
 
Snoozar 10 gånger innan jag halvt medvetslös kravlar ur sängen och gnuggar sömnen ur ögonen. Orkar inte bry mig så mkt mer än att jag drar borsten genom håret och snor ihop det till en fläta. Tänker att jag kan äta frukost på jobbet men förtränger att jag ätit upp allt jag tagit dit och tar alltså inget mer med mig.
 
Orkar inte tänka, orkar inte formulera meningar som gör sig förstådda. Orkar med nöd och näppe vara social när jag måste (dvs på jobbet med arbetskamrater och gamlingar). Glömmer hälften av vad jag borde komma ihåg. 
 
Känner mig galet mkt introvert just nu. 
 
Men i skapandet finner jag energi. I bilderna som finns omkring mig mest hela tiden. I tystnaden, i stunden av jag och mitt motiv. 
 
En lunchrast, en vän, ett gäng hundar, en trolsk skog, jag och min mobilkamera. 
 

Instagrambilderna öppnas i större format om du klickar på dem och alla är tagna idag. Några i morse och några under lunchen
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0