musica

Idag laddar jag mina batterier med att lyssna på musik.
 
HÖGT och hårt
 
Musik som jag inte lyssnat på på länge, musik som är av nyare modell varvas om vartannat. Radiodängor varvas med rockigare toner
 
En låt som fick mig att haja till när jag hörde premiären på radion för ett tag sen var Aviicis nya - Hey Brother. Den tilltalar nåt i mig och jag har dansat fritt ur hjärtat som en vildvittra när jag spelat den om och om igen.
 
Jag har också pysslat med mina blommor en stund. Gått igenom dem och de har fått ett fotbad allihopa nästan.
 
Har inte varit utanför dörren dock. E som är hemma från skolan idag har fixat hästarna. Hade planer på att åka o nöjesshoppa men insåg att det mer tar energi än ger mig i det här läget. 
 
Nä jag fortsätter grotta in mig i huset och värmer mig framför kaminen som ger god värme när hösten kryper närmare
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0