Bra där

Bra där att mobilen väljer att ladda ur just idag.
Idag när jag lånat svärföräldrarnas bil som håller på o rasar ihop om jag ska vara helt ärlig. Den är helt slut i alla upphängningar och fjädringar så den gungar för minsta lilla och känns glapp i styrningen. Dessutom kan man inte köra fortare än 90 km/h för kommer man upp i hundra så vibrerar den så pass att den faktiskt bromsar sig själv. Känns som om fälgarna inte är åtskruvade ordentligt heller.
 
Såååå nu sitter jag här. På jobbet en knapp halvtimme efter att jag slutat mitt pass. Enkom för att ladda upp mobilen såpass att jag kan känna mig trygg i vetskapen om att behöver jag ringa så KAN jag ringa.
 
meep
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0