blörk

Ledig dag och har tillbringat den i sängen mestadels.
 
Trött, fryser, mår illa ...
 
Drömde så sjukt och när jag vaknade till var jag bara tvungen att skriva ner ett ord som nån i drömmen sa till mig. Tofflaprofessor och det skulle visst vara ungefär som att säga att jag var en besservisser fast på ett äsch-då sätt.
 
Var upp i morse och skjutsade unge herr J till bussen och då såg det så här vackert ut över ängarna.
 
Måste väl försöka samla ihop mig och åka till stan. Har ett möte med banken inbokat om ett par timmar som herr J fixat. *suck* så jag verkligen inte är taggad till nåt sånt.
 
Måste nog glida förbi apoteket också och köpa nåt mot uppstötningar. Har en känsla av att det sitter nåt i halsen mest hela tiden och så har jag ett tryck ovanför mellangärdet liksom som pressar uppåt.
 
Kanske är för att jag upptäckte häromdagen när jag städade på ett ställe och ställde mig på en våg att jag väger nästan 10 kg mer än vad jag VILL väga. Bah
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0