What's up Doc

Igår var jag ledig
 
Passade på att sova ikapp för jag var mer död än levande. Synd för solen behagade visa sig för en gångs skull. Men sånt är livet.
 
Kvällen var inbokad med ett biobesök.
 (bilden fotad av bästaste Stajna)
 
Idag har jag tagit en lång sovmorgon och nyligen ätit frukost/lunch som fick bli molinogröt
 
Verkar som att långa sovmornar är av ondo, iaf om det blir två på raken, för jag har dragit på mig en riktigt elak nackspärr nu. Blir bra när jag ska jobba kväll. Heh
 
Känner att det lurar nån förkylning i kroppen. Blä på den... och den får baske mig INTE bryta ut till helgen. För jag har andra planer än att ligga febrig och snora. 
 

Kommentarer
Postat av: Stina

Mysigt med bio !

Inte lika kul med nackont och förkylning i antågande, hoppas det inte blir värre utan ger med sig !

2013-11-12 @ 13:23:38
URL: http://billiejean.bloggplatsen.se/
Postat av: M.

Vad roligt att du lämnade respons! Jag håller med om att molinogröt kräver en hel del vätska.

Trevlig med bio :) Jag har funderat på om jag ska gå och se den filmen, tycker du att den är sevärd? :)

Önskar dig en god fortsättning på dagen och hoppas att du slipper bli sjuk. kram

2013-11-12 @ 13:35:26
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0