skogsrå

Det blev en sväng upp i skogen.
 
Där mötte jag både vargen och skogsrået. 
Eller så var det bara Ricko och Gnistra kanske ;-)
 
Nu har jag hunnit med att snacka bort en lång stund med en vän som ringde och ville ha promenadsällskap egentligen. Vi tar det en annan dag när jag inte bokat upp mig på att träna på kvällen. Jag vet ju med mig att jag gärna blir kvar länge där och snackar om ditt och datt... Och jag har hunnit äta lunch. Det blev kroppkakor med smält smör och lingon till.
 
Hade tänkt baka en pollykaka nåt tag men nåt snille äter upp alla polly ur påsen innan jag hinner slänga ihop en kaksmet. Det är bara jag som vet var påsen är gömd och ändå försvinner de.... hahaha oups, jag erkänner... det är jag själv som tar "bara ett par till" hela tiden.

Kommentarer
Postat av: Helen

Bara en, det märks ju inte.... Har aldrig hänt här *fniss*

2013-11-08 @ 23:48:16
URL: http://franminvraavvarlden.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0