fredagssysslor

Ledig dag
 
Vill göra massor här hemma men jag vet vadan denna plötsliga längtan till att städa hela/halva huset. Jag ska till tandläkaren.
 
Igår var jag på boxrsize igen och han körde ett lite tuffare pass med fler övningar. Ett tag kände jag mest för att kräkas och lägga mig i hörnet och dö en smula men han såg nog rätt bra när det var dags att ta en snabbvila för det var alla de gångerna han sa att vi skulle ta en drickspaus och skaka loss.
 
Måste komma ihåg att åka förbi apoteket röda näsan för imorrn tänkte jag skaka mina lurviga och ha skoj ihop med några jobbarkompisar. 
 
Nu ladda för en resa till mitt absoluta hatställe.... om jag ändå fick ett bokmärke när jag var klar. Haha
för många såna här och tandis säger ajabaja

Kommentarer
Postat av: Helen

Ja tänkt när man är liten är det gratis att gå till tandläkaren och efteråt får man bokmärke, klistermärke eller vad det nu kan var. Som vuxen får man slanta fram många kronor men inte får man något annat än ett värdelöst kvitto...

2013-11-16 @ 01:26:55
URL: http://franminvraavvarlden.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0