ekorrn satt i granen

Skjutsade sonalyckan till bussen i morse. Han ville åka till skolan!!!! Haha ja hör och häpna men ungen sa att han missar så mkt. Och så ÄR det ju. När man går i åttan så missar man massor om man är hemma från skolan en vecka. 
 
Själv missar jag inte så mkt... förutom att det blir ett glapp i lönekuvertet. Men kunskapsmässigt.... nja.
 
Trött och tänker vila lite alldeles strax men jag har setat och slösurfat på bloggar en stund. Ramlade in på en blogg och såg en bild som genast fick min fantasi att spinna... ja fast inte som ni tror kanske. För mina tankar gick ungefär som: Ifall en bild kunde vara motsvarande ett språkfel.
 
Det är en jättefin bild - missförstå mig rätt nu...
Ser ni något fel i bilden???
 
För mig som skogshuggardotter blev det lite galet.
 
Det är inte ofta det växer tallkottar på grankvistar. Det kanske händer (och fötter) men jag har aldrig upplevt det. Förutom såhär då.
 
Haha nä men förutom att jag är som jag är och det går inte att göra nåt åt så var det en inspirationsfylld blogg så kika in där vettja.
 
OM, jag säger OM, orken räcker så kanske jag slänger ihop en pepparkaksdeg idag. Jag har iaf lyckats få fart på julstjärnan i köksfönstret. Kanske att jag lägger upp en bild på det lite senare... kanske var ordet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0