valborgsmässoafton 2013

Har sovit sådär inatt kan jag säga... har dels drömt så knasiga drömmar. Jag somnade med utsläppt hår och har trasslat in mig i håret och väckt mig själv också. Ett tag var jag på väg över i J's sänghalva och vaknade när vi nästan krockade. 
Två gånger vid insomningsögonblicket fick jag sån här känsla av att falla och jag ryckte till och blev ju rädd och klarvaken igen. Vid andra gången kändes det som att jag aldrig skulle få somna o sova.
 
Det blev sent isäng för jag hade lovat E att titta på film eftersom det var Valborgsmäss. Sista delen i Twilight blev det. Till o med herr J tittade (fast det hade han ju lovat E så han hade inget val). 
Före filmkvällen var vi ner en sväng till stan och skulle cruisa men hej o hå så sakta det gick... vi smet ur kön och åkte för att våldgästa bror min en stund. 
Före stadsbesöket hann vi med en liten liten majbrasa också... så ganska mkt av mitt trädgårdsavfall blev uppeldat. Nåja, bara årets skräp. Vi har en mastodonthög som är från jag vet inte när.... som vi byggt på varje år. Den är för stor för att fjutta på... då kan vi nog inte hålla kontrollen på den.
 
 
Bilderna är fotade av E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0