goin' on a trip

Ja om 7 timmar lite drygt så åker vi mot Ullared.
Jag och 4 jobbarkompisar.
Vi ska knöka in oss i en bil och bila ner.
 
Kanske borde vila middag en stund innan dess... kanske jag borde. 
 
Men innan jag gör det så måste jag laga hage. För fröken buffel aka Gnistra lyckades hitta ett kryphål ut ur hagen. 
 
*muttrar en massa onämnbara ord som ni får fundera ut själva*
 
Så hon och herr Texas står i boxen just nu och skäms (eller nåt sånt). Medans Lilleman och Dallas har sommarhagen HEEEEELT för sig själva.... gissa om de fnittrade glatt när de insåg att de andra två fick hamna i arresten. 
Men så har de stått o suktat och varit alldeles till sig av upprördhet att inte också de hade kunnat lirka sig ur hagen. 
 
Hon är söt - när hon sover
 
En annan som är söt när han sover är den här lilla sötfisen
Passade på att fota Lillen i motljuset idag
Nom nom nom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0