Yesterday

Halledudanedej så skönt det var med en sovmorgon
 
Nyuppstigen och inser att om en timme ska jag åka till jobbet... hahaha nåja ibland kan man få vara riktigt RIKTIGT lat.
 
Igår firade jag min födelsedag och den blev helt okej. Jag muttrade lite att man borde faktiskt få ledigt från jobbet på sin födelsedag men det var ju lite sent påtänkt när det var dags att kliva ur sängen och möta dagen.
 
I förrgår fick jag inte hämta E vid bussen och igårmorse förstod jag varför. Hon hade ju gått på stan i V-ås och shoppat paket åt mig
Med mina sömnsuddiga ögon såg det proffinslaget ut. Ända tills E berättade storyn bakom och jag började syna lite bättre. 
Tydligen hade E och hennes kompis P haft lite bråttom för de skulle ju hinna med tåget hem också. P kanske fick hjärnsläpp eller nåt men hon hade börjat klippa i papperet på ena sidan när kartongen var inlindad. VAD GÖR DU hade E sagt och de hade fått lappa o laga lite snyggt med en extra papperslapp där. Det syntes vilken sida som E vikt och vilken sida som P hade fixat. Haha
Men snörningen var snygg tyckte jag.
Och faktiskt ska ju ett papper av ganska fort igen sen va?!? ;)
 
Innehållet då?? En vattenkokare precis som jag hade önskat mig. Tror kanske att pappa J hade ett finger med i spelet där. Haha
 
Sen när hon var i Sala hade hon gått in på blomsterverkstan och fixat en blomma också. 
Sen på jobbet så var de så gulliga och de känner mig så väl. 
Kanske lite föööör väl haha
Blomma och chokladbit. Helnöt hade de minsann koll på också
Och lökarna kan jag ju plantera ut sen och få njuta av dem i många år framöver
 
Igårkväll sen kom svärföräldrarna över och yngsta svägerskan. Jag fick en ros och trisslott av svärpäronen och två fina glas av svägerskan. Haha hon har ju läst min blogg och hade koll på att jag önskade mig glas. Tackelitack
 
Slängde ihop en glömmingetårta lite snabbt och chokladmuffins... mums blev det. 
 
Ska nog ta en bit tårta nu innan jag åker mot jobbet... se om den är lika god idag som igårkväll. 
Kaffe mot huvudvärken som fanns där när jag gick upp... man ska inte sova för länge för det blir bara knas. Men man får ta det onda med det goda för jäsikens så skönt det är att ligga o dra sig och bara tryna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0