Min livsfilosofi

Hos en brukare satte jag mig för att läsa en veckotidning och de hade frågat en massa kändisar om deras absolut bästa hälsotips. Det var allt från att smörja fötterna med vaselin om man hade nya skor (Malin Ewerlöf), att dra ner på alkohol (Jan Johanssen), att äta bra och vara ute o få lagom dos med sol. 
Men det var ETT tips jag fastnade för som det bara klickade till i mig att precis det använder jag mig redan av. 
 
 
Nåja, jag går inte upp fyra på morgonen för att se soluppgången. Nej jag värdesätter mina mornar i sängen. Kvällsuggla som jag är.
 
MEN, jag springer barfota i gräset, jag äter mkt smultron, får jag lust att hjula så gör jag det och jag går runt i min trädgård och bara njuter av tillvaron. 
 

Kommentarer
Postat av: Anki

Åh får en annan att minnas somrarna hos farmor åh farfar, när vi lekte hästtävling åh sprang barfota i gräset.. :-) Underbar tid.. <3

Svar: haha fast du ville ju alltid ha skor på dig ;)
Kalla mig M

2013-06-13 @ 12:40:28
Postat av: Stina

Så rätt, så rätt =)

2013-06-13 @ 21:07:53
URL: http://billiejean.bloggplatsen.se/
Postat av: Anki

Rädd att bli skitig om fossingarna.. ;-P

2013-06-13 @ 22:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0