människa 1 - ponny 0

Ja än har hon inte överlistat den nya hagen. Let's hoppas hon fortsätter misslyckas med överlistningen.
 
Hon är sur. Ohja. Man ser att hon tänker o tänker o tänker lite till. Igår när jag hade släppt henne däri och vi hade gått ett varv runt vid staketet och konstaterat att det var ström överallt och jag var så elak att jag liksom tryckte henne lite grann mot staketet där hon förut gått igenom för att visa att det gör ONT att försöka där. 
När hon trodde att jag glömt bort att hålla koll på henne och för att jag var lååångt ifrån så försökte hon sig på att leta hål (jag såg nog uppsynen och uppsåtet lyste sååå klart fast vi hade 100 meter mellan oss). 
 
Inatt fick hon sova i vinterhagen som så många gånger förr. Eftersom jag vet att hon inte kommer ut därifrån. 
(bilden är tagen 2010)
Idag har hon gått i hagen igen. När jag nu kom för att flytta tillbaka till vinterhagen så hade hon hämnats på det enda sätt hon kunde komma på. Gömma grimman nånstans så matte måste leta.
 
Fick se på mailen att mitt paket är på G - äntligen. 
 
Ikväll har jag bakat muffins. Med smultron i. Nom nom
 
 

Kommentarer
Postat av: Helen

Dessa underbara små varelser <3

2013-06-27 @ 23:55:13
URL: http://franminvraavvarlden.blogspot.se/
Postat av: Viveca

Hehe! En listig liten dam. Har också en med en räv bakom örat och ordentligt tekniskt lagd. Men så länge det är ström på och ordentliga staket så går det bra. De är ganska charmiga om än lite tröttsamma ibland;)

Svar: Ohja mer än en gång har jag varit villig att betala för att nån ska ta na
Kalla mig M

2013-06-28 @ 23:14:20
URL: http://perasperaadastra.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0