Powermeet 2013

Vi drog till V-ås igårkväll och kikade på lite fina och mindre fina bilar. Det var ju Powermeet för bövelen.
Jag kom på att jag vill ha en ponny... haha ja en Mustang alltså
Jag sa det till herr J att nästa år när jag 40-årskrisar så vill jag ha en vit springare med möe muskler.
 
Det fanns andra pållar på plats också. Såna som jobbade med att hålla ordning på torpet.
Alla unga tjejer skulle klappa såklart. Fulla brudar som plötsligt kom på att de ääälskar hästar.
En ung polisman som var till häst stod o pratade rätt länge med ett gäng brudar. Han njöt kanske lite av uppmärksamheten. Och jag förstår honom isåfall för han hade en galet vacker häst att rida. Tyvärr var hästen trött på uppmärksamheten och han försökte få gå därifrån mer än en gång när särskilt en tjej klappade och klappade och klappade på mulen.
Försökte få hästen på bild men han blev bara suddig eftersom skymningen börjat falla och han som sagt var inte ville stå still.
Den kvinnliga kollegan hade en lugnare pålle som passade på att snaska lite gott gräs medan det andra ekipaget blev kurtiserade så han fastnade.
Sen när kvällen övergått till natt åkte vi hem igen 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0