Haha ja jag säger då det

haha jag kan inte sluta skratta åt mig själv... jag har ju morrat om min kamera i mobilen som fått hjärnskakning och vägrar ta fina kort längre. Allt blir suddigt hur fasen jag än gjort.
 
Well.... om man råkar fumla med telefonen och ändra på inställningar utan att märka det så kan det bli så.
 
Ibland när jag bär telefonen så reagerar den jäkla skärmen och tror att jag trycker fast jag inte trycker... räcker ju med ett finger på fel plats liksom. Och tydligen hade jag lyckats ändra bildstorlek från stor till minsta. 
 
Så helt plötsligt kan jag ta fina kort igen. HALLELUJA
 
Jag som började misströsta på mina fotograferingsskills helt.
 
Nåja, snart får jag ju min nya telefon med bättre upplösning på kameran så då jäklar... haha (det var ju megapixlarna som försäljaren använde som argument när jag råkade nämna att jag gillar att fota med mobilen).
 
Efter promenaden igår fick jag jäkligt ont i trampdynorna på fötterna. Man ska inte ta långpromenader i foppa helt klart. Eller den var ju inte så lång egentligen men grusväg med stenar och foppa var visst ingen bra kombo igår.
 
I kväll blir det miljöombyte för en natt. Sicken tur att jag upptäckte min fadäs med kamerainställningarna så jag kan få fina bilder av min nya temporära familj. 
Haha säger inget mer nu, ni får väl kanske se nåt sen i morgonkväll eller så
Bolltisteln har slagit ut och humlorna är som tokiga. Helt berusade sover de till och med däri.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0