Det var bättre förr

Vi har haft fel på telefonlinjen sen i helgen som var. Vår fasta telefon är dödare än dödast men konstigt nog funkar internet ibland. Ja, det funkar såtillvida att man kan surfa nån minut o sen är det borta och så kommer det tillbaka och man kan surfa nån minut eller typ några sekunder.... MKT irriterande
 
Jag ringde och felanmälde telefonen i måndags... ja de kom ju med standardsvaret 5 arbetsdagar. 
 
Tänker nog börja med den metoden jag också... de kan förvänta sig att jag betalat räkningen inom fem arbetsdagar från deras sista betaldatum. Hur skulle DET se ut??? 
 
Idag är det torsdag och har vi nån telefon??? Nepps
 
Jag är benägen att säga som gamlingarna: Det var bättre förr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0