Dagen idag

Idag MÅSTE jag...
 
jo jag måste rensa ur kylskåpet. För annars kommer det snart att möta mig i dörren känner jag... 
 
Aningens lite fööör mkt skit som stått och blivit gammalt därinne. Och nåt som har kladdat o ja ni vet hur det ibland kan bli om man inte är ensam om att få rumstera däri.
 
Vill inte dock
 
Det känns motigt värre ska jag erkänna. Men när man är klar känns det ju så bra igen.
Såååå vad ska ni hitta på eller vad har ni pysslat med. Beroende på NÄR ni läser det här ;)
 
 
Men jag undrar om jag inte ska börja med att baka lite muffins bara för att stöka till lite mer i köket... moahaha 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kunde ha givit mig lite energi. 😉Har varit extremt lat angående hemmet den senaste tiden. Kraam lillesyster

2013-07-21 @ 19:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0