dagen idag - ett liv

Jodå jag somnade om sen i morse... vid nio blev ögonlocken tunga och jag somnade och sov 3 timmar till. 
 
Sen dess har jag även hunnit med en powernap i hängmattan och den var ljuvlig må ni tro.
 
Nu ska jag göra lökpaj och sen om herr J kommer ihåg att köpa hem grillkol så ska vi grilla kyckling är det tänkt. Ja jag vet att klockan är sen men hey, jag käkade second breakfast vid 12 liksom. Och så har vi fikat för herr J's syster kom över med sin son och svärfar o andra svägerskan var med också.
 
Då bakade jag muffins på sockerkakssmet. Tog jordgubbsfil som vätska och kan man tänka sig att smeten smakade jordgubbsglass. 
 
Receptet på lökpaj har jag fotat hos en brukare som i sin tur hade skrivit av det i ett väntrum från en veckotidning. 
 
Slänger in en bild från när vi fikade i trädgården. Kevin tyckte det var lajbans att jag släppte ut Dallas på gräsmattan 
 
Det närmar sig slutet på min semester. Men än har jag några dagar där jag kan göra vad jag vill, om jag vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0