blah

Herr J hade handlat hem frysta hamburgare att grilla och pommes frites... 
 
Jag orkade pallra mig upp ur soffan lagom till att det var dags att montera burgaren med bröd och tillbehör. Ja jag gjorde så och tog en tugga. Nånting smakade inte bra... vet inte om det var själva burgaren eller om det var dressingen som smakade knepigt men jag kunde bara inte äta den. 
Tog en skål och tänkte lägga upp pommes i den och bara äta såna istället. Vad tror ni händer. Jo trötta jag skulle samtidigt som jag höll i skålen ta fram saltet och lyckades med skåpdörren slå skålen ur min hand. 
 
Jag hade god lust att bara gå därifrån och strunta i glasbitarna som spred sig över precis HELA golvet.
HUR många kvadratmeter kan en liten liten tiny glasskål täcka när den är i bitar?? 
 
Nu har jag mest bara lust att dra täcket över huvudet och sova bort resten av kvällen.
 
Inte min kväll helt enkelt. 
 
Herr J hade köpt hem ett par chokladbitar också (lördag hela veckan) och jag har tuggat i mig en halv rulle center i tjurigt trots.
 
Annars har jag tänkt att jag ska dra ner på gott i veckorna... håhå ack du ljuva sockerberoende... inte idag men imorgon...
 
I morgon är en annan dag och då kanske jag ska börja mitt nya liv
 
Inlägget kan sorteras och arkiveras under #gnällochtyckasyndom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0