som en urvriden disktrasa

Den här dagen har varit en helvetisk dag på jobbet...
 
Tack och lov att jag tog en snabbfika (som inte fanns inplanerad tidsmässigt) innan jag gick till mitt sista morgonbesök
 
Cirkus från början till slut. 
 
hundar och trasig säng var bara några av ingredienserna.
 
Vad ska man med en god man till, som inte vill ta sitt ansvar?
 
Om jag säger att NN behöver en ny säng NU. Då ska väl gode mannen bara fixa en sån o se till att den blir utkörd?
Och inte börja nöta om att Jysk inte har fakturahantering utan den ska betalas kontant och sist fick hon minsann lägga ut av egna pengar... jamendetkandujukvittaiefterhand
 
Lunchtimmen tänker jag sätta upp som arbetad tid för jag satt i telefon mer än halva tiden
Jag fick dessutom jobba över ett par timmar innan allt var någorlunda klart (för dagen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0