soft kitty, warm kitty....

För att "trösta" mig själv lite efter den här dagen så har jag knåpat lite med bilder... har länge velat ha mina instagrambilder i ett collage.
 
Nu är det väl som så att instagrambilder tagna med en sunkig mobilkamera inte är så galanta till att börja med men Who cares
 
Jag har dels fastnat för Sheldon Coopers lilla tröstevisa och med en busig liten rackartuss som har tusen och ett upptåg varje dag blir det såklart många fina bilder 
 
Soft kitty, warm kitty,Little ball of fur.Happy kitty, sleepy kitty,Purr, purr, purr.
Och så en bild med en peppande text
When someone tells you it can't be done
It's more a reflection of their limitations
NOT YOURS
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0