premiärsemlat mig idag och återupptagit mina promenader

Blev en lite kortare runda idag. 4 km exakt blev sträckan. Men då hade vi först slögått så Ricko fick "läsa tidning" en stund. Han är ju lantishund och det är så många goda dofter som ska insupas och då får han göra det en stund först och sen är det fokus på mattes önskemål om att gå så snabbt som möjligt är. Vi klockade in på 39 minuter och 15 sekunder. 
 
Satt och kollade igenom statistiken och knåpade ihop en bild. Nu är mitt mål att gå längre i januari än vad jag gjorde i november månad. December visar aningens fel eftersom jag traskade och gick en hel massa när jag var i London men inte använde appen under tiden.
 
Sen hade jag semmeldate med bästaste Stajna. Mmmmm ni anar inte så goda semlor de har på Ångbagarn.
 
O nu ska jag väl försöka samla ihop mig efter att ha gjort helghandlingen. Hugha 
 
Blir kyckling ikväll... 
 
Tittade i en tidning hos en brukare igår när jag blev bjuden på lite kaffe o kaka (hrm, ja man hinner fika ibland på kvällsrundan). Hittade ett recept på färsbiffar som jag blev lite inspirerad att testa. OM jag orkar så kanske det blir dubbla rätter vid spisen ikväll... men då har jag ju matlåda imorrn som inte är samma samma som idag. 
Japps, jobbhelg står för dörren.
 
Jag hoppas att saker och ting har ordnat upp sig idag på jobbet. Men antar att så inte är fallet.
 
Jo, jag stötte ihop med en brukares anhöriga på affären också. Och såklart blev det jobbsnack... jag är kontaktman även i den gården och brukaren har haft problem med att den varit så svullen i kroppen. Idag fick jag höra att jo men visst var det vätska. Nu är benen lindade och det ska sprutas i tio dar för att påskynda kroppens utvätskning.
Och så fick jag höra att fastän jag mailade biståndshandläggaren och meddelade att personen ifråga vill få till ett hembesök för att göra ansökan om mera insatser så har denne inte hört av sig. 
DÅLIG STIL 
 
Nåja, nu är jag ledig idag och ska väl kanske bara vara också och inte tänka mer på jobbet. 
 
Nästa helg är jag ledig och jag är bjuden på fest. 
Det kan jag nog fasen i mig behöva
Tjingeling pling
 

Kommentarer
Postat av: Helen

Hej, hoppas allt är bra med dig. Jag vet ju att ni har ett sk "planeringsverktyg" och centralplanerare så jag tänkte bara höra om du har koll på vilka program ni använder? Vi använder oss av Procapita och vårat planeringsverktyg heter TES. Vi ska nämligen ut och göra studiebesök för att se hur det funkar hos andra men Uddervalla som var på förslag känns lite långt bort / Helen

Svar: svaret finns i din blogg =)
Kalla mig M

2013-01-14 @ 17:36:00
URL: http://franminvraavvarlden.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0