dream on baby

Jodå, jag känner att jag har lite träningsvärk både här och där.
 
För övrigt har jag gjort absolut ingenting idag
 
Skjutsade unge herr J till bussen o sen hem o fixade med lite pållar och sen kröp jag ner under täcket igen. JOHO det gjorde jag faktiskt. Och vet ni, det var sååååå skönt.
 
Men det är väl bra konstigt hur man kan få till det i drömmarnas värld för jag har drömt så sjuk dröm så den vill jag inte ens skriva ner.
Men i slutet av drömmen så växte jordgubbar på meterhöga buskar, ungfär som åkertistlar och nån skulle studera hur begärliga de var för hundar så hundarna skulle klättra och äta. Men den delen av drömmen var liksom inte ett dugg sammanhängande med övriga drömmen så...
 
Funderar på vad vi ska äta idag... jag har noll och ingen fantasi alls
 
E kokade makaroner igårkväll som det blidde lite kvar av. Men inte tillräckligt att göra makaronipudding på.
Och eftersom vi åt falukorv till mackisarna igår så känns det lagom kul o slänga i korv i nån pudding idag.
 
Godisbegäret river i min kropp och jag har mumsat godis som jag hade glömt att jag hade.... hittade det undangömt i en påse i garderoben. Det var kvar sen i julas. Såååå det måste ju ätas upp innan det blir för gammalt... haha
inte för att en oöppnad ask After Eight blir så förstörd. Men nu är den uppäten iaf. Nåja, ska väl säga att fler i familjen faktiskt hunnit med att äta av den. Jag fann den faktiskt häromdagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0