det är inte tiden mellan jul och nyår som räknas utan tiden mellan nyår och jul

Vi har pratat på jobbet om att gå ihop ett gäng o "springa" vårruset. Jag tror inte att jag kommer o springa hela sträckan... men jag kommer definitivt inte att slögå hela heller. Om jag känner mig själv rätt så kommer jag bli så störd över alla som slackar och är ivägen för mig när jag vill gå i mitt tempo att jag kommer vilja springa om mest hela tiden.
 
Sen så låg det ju en lapp om tjejmilen också... 
och
   jag
     råkade
       visst
    skriva
   upp
mig 
på den med. =)
 
Så nu finns ingen återvändo
Nu är det dags att börja få lite flås i den här schletna kroppen
Idag var det afrodans
Och jag har ju sen tidigare haft som mål att gå varje måndag och fredag som tillfälle bjuds
Nu tänkte jag att jag ska börja träna mer aktivt på de träningar vi har rätt att utnyttja i kommunen
 
Har redan bestämt att med syrran att på måndag ska vi gå på endera BoxAerobics eller EFIT 
 
Och i och med att jag skriver ut det här på bloggen så kan jag inte maska och ge sjutton i det heller... för ni blir mina peppare.
 
Kommer ni ihåg mitt löfte om att jag minsann skulle se till att januari blev en längre sträcka än november. Ptja, det kan jag nog nästan se mig i månen efter. Men men.... Februari kommer efter januari och redan på fredag ska jag ut och traska är planen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0