tänka sig

When you are a Bear of Very Little Brain, and you Think of Things, you find sometimes that a Thing which seemed very Thingish inside you is quite different when it gets out into the open and has other people looking at it
 
När du är en björn med Mycket Liten Hjärna och du Tänker Ut Saker då upptäcker du ibland att en idé, som verkade väldigt idéaktig inuti ditt huvud är en helt annat sak när den kommer ut i verkligheten där andra kan se den
Nalle Puh
 
Idag när jag höll på att koka pastan till kvällsmaten så hoppade lillkatten upp på bänken och där satt han sen och studerade vattenångan som steg upp mot taket. 
Han satt och var helt fascinerad av skådespelet och han vände på sitt lilla huvud och tittade från olika vinklar. Då undrade jag över vad som möjligen kunde röra sig därinne i hans lilla söta huvud. 
Sen frågade jag honom om han möjligen var en liten söt katt med en mycket liten hjärna 
Det är ofta som jag finner den lilla sötfisen sittandes och filosoferande titta rakt ut och kommer man då och vill gosa eller prata lite med han så blir han nästan irriterad. 
Ett är säkert iaf. Gula katter ÄR speciella
 
Och hans svar på min fråga? 
Han hoppade ner från bänken och gick upp för trappen och la sig i sonens säng istället... hahaha månne han blev lite förnärmad <3
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anki

Helt klart dem är speciella de gula katterna. :-)

2013-02-22 @ 13:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0