Ouff

Ja jäklar
 
Idag känner jag att jag har muskler - för dom gör ont
 
Lyckades göra nåt med högerfoten igår på träningen så jag har haltat runt här hemma så fort jag ska förflytta mig. Det har fortfarande inte gått över. Men jag hoppas innerligt att det släpper snart. 
 
Googlade runt lite för o försöka hitta ett svar på varför jag får ont i mina fötter... eller rättare sagt - min fot. För konstigt nog är det oftast en och samma fot som jag får ont i.
 
Hittade iaf en hel massa intressanta saker som ska testas. 
 
En forumfråga där någon frågat om varför h*n får ont vid inomhusträning
Sidan med skosnörning
Jag googlade på "ont i hålfot" och fann en blogg
 
Först fann jag dock en annan blogg men det kändes inte som att problemet var av rätt karaktär men det gav mig ändå idéer om fortsatt sökande
 
MEN jag vet inte var min kruskavel är nånstans... och den hade varit jäkligt bra o ha nu då.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0