lördag

Den där förbannade förkylningen släpper inte taget....
 
Var helt färdig igår när jag kom hem från jobbet. Blev en tidig kväll... ofrivilligt, för jag somnade medans jag surfade med den bärbara i sängen.
 
Var bara upp och nattade pållar sen.
 
Men jag undrar om jag inte haft lite feber inatt för det var så olidligt varmt i sovrummet tyckte jag. Medans herr J bara sa jaså när jag klagade.
 
Tog sovmorgon i morse också... blev väckt halv elva av telefonen men jag orkade inte masa mig ur sängen direkt då heller....
 
Nu måste jag bestämma mig om jag orkar gå ut ikväll.... vill så hjärtans gärna se mina vänner spela på Rockland ikväll
 
Den som lever får se hur det blir med den saken
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0