Längtar

Det kliar i mina trädgårdsfingrar
 
Sitter och läser på diverse olika sidor som är trädgårdsrelaterade... nyss fick jag för mig att googla om varmbänk och hur man anlägger en sån. Inte för att jag ska göra nån sån... vet med mig att jag inte är tillräckligt organiserad nog att sköta den. Det ska ju av och på med täckning så de inte fryser och de behöver ju ljus för att växa... håhå men drömma går bra.
 
Fick lite inspiration till kompostering också. Jag älskar att kompostera och använder min kompost i trädgården också. Vill bygga en i lecablock NU... haha
 
Men där ute ligger snön djup. Och Aftonbladet säger att det är den snörikaste vintern på länge... hmmmmm
Men drömma går ju bra
min dotter som knåpat med den här bilden och jag älskar den
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0