L som i...

Lovely
Ledig
 
Idag är jag ledig efter en låååång jobbvecka
Den här veckan är en ljuvlig kortvecka med endast tre dagar på schemat
 
Idag ska jag skjutsa en dotter till tåget
Sen ska jag ut och gå en lååång rask promenad är tanken. Om inte vägarna är så halkiga att jag riskerar collumfraktur på köpet
 
Har även tänkt våldgästa bror min mitt på dan. För att senare träna med syrran. Wohooo blir nog bra det här.
 
Måste erkänna att i fredags blev det ingen långpromenad eftersom E hade studiedag och då orkade jag inte åka in så mkt tidigare att jag skulle hinna gå före medarbetarsamtalet.
 
Sååå det betyder att min endomondomätning står på noll ännu den här månaden.
Lika bra o erkänna
 
Vad ska NI fylla eran dag med? Ledig eller inte?
 

Kommentarer
Postat av: Helen

Låter skänt med en lite lättare vecka :-) Här blev jag lite ofrivilligt ledig eller rättare sagt det blev en halv vabdag så jag har haft det lungt o mysigt härhemma tillsammans med dottern och eftersom hennes feber inte vill ge med sig så blir det vab även i morgon för min del

Svar: Det är nog precis vad du behöver också =)
Kalla mig M

2013-02-04 @ 19:02:20
URL: http://franminvraavvarlden.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0