krumelurmedusin

Somnade till halvsittandes i soffan till slut iaf. 
Och drömde konstiga drömmar så det var nog tur att larmet på mobilen larmade när det gjorde... 
 
Nu har jag skjutsat E till tåget och passat på att handla hem "jag är faktiskt sjuk" saker. 
Nyponsoppa sa nån till mig var bra mot ont i halsen. Nu har jag ju inte ontONT men hosta ger ont i halsen om inte annat. Juice är läskande och te med kanel och ingefära i borde mota någon baskilusk på vägen. Mera honung för det är snart bara slut kvar i burken jag hade hemma. Nässpray och halstabletter fick också slinka ner. Och såklart "krumelurmedusinen" nummer ett - marabou black
Nomnom
 
Köpte hem lite ingredienser om utifallanatt jag skulle orka dra igång att baka lite semlor. Annars kanske jag kan engagera ett eller två barn till en sån sak mot kvällningen. Det ÄR ju ändå fettisdag imorgon
 
Nu tänker jag dricka upp den där halväckliga nyponsoppan jag hällde upp i en mugg och sen försöka slumra en stund. Så jag samlar krafter att bli frisk.
 
Grämer mig att jag inte kan vara med på boxaerobicsen ikväll och inte kommer jag orka vara med på afrodansen på onsdag heller... jag som hade kommit igång så bra och var sååå pepp nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0