here we go again

Jahapp
 
La mig hyfsat tidigt för att vara mig liksom :/
 
Vaknade halv ett inatt för att jag hostade - tog hostdämpande för att få sova.
Fick sova tills för en stund sen när det var som förgjort att få hostan att ge sig.
 
Nu har jag bäddat i soffan så jag kan sitta upp och så har jag gjort mig en kopp te med honung igen.
 
Kliar på ryggen där jag har mina lungor men det går ju inte att klia bort klådan :(
 
Mitt i allt där jag låg i sängen och hostade så kräkreflexen satte in, kom katten och tyckte att vi skulle vara sociala... eh, nej tack du misse.
 
Jag känner mig som han såg ut igårkväll när jag fotade honom sovandes i sonens säng
Allt jag vill är att få sova och bli pigg
Att ha hosta är tamesjutton som att ha små barn igen. 
Såg den här roliga nappen häromdagen på affären 
 
Näe om jag skulle ta o dricka upp mitt te innan det svalnar för mkt och sen försöka luta huvudet tillbaka i soffan och vila en stund igen. Hostan verkar gett sig för stunden iaf
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0