fredag

 
Så var det egentligen dags att nanna kudden för typ länge sen igen då...
Imorgon ringer klockan okristligt tidigt
 
Medarbetarsamtalet var inbokat att ta en timme.... joråmensåatteeeeh, det tog bara sisådär en timme och tre kvart. Det var ju inte så farligt.
 
Men nåja, det var väl tur att jag hade gott om tid på mig att förflytta mig från punkt A till punkt B dårå. Tid som jag redan hade förbrukat typ när jag satte mig i bilen.
 
Åkte ifrån min mobil dessutom. Den låg nog snyggt kvar på köksbordet misstänker jag. Det är där den ligger nu iaf.
Vet ni hur naken man känner sig när man är van att ha sin mobil med sig?
 
Ringde herr J och meddelade min fadäs och gav honom ett annat nummer att nå mig på under kvällen. 
 
Ett nummer som han faktiskt ringde också... för att meddela att den förlorade katten var återkommen... Elvis behagade gå hem från grannens kattmatsbar där han tillbringat ungefär de senaste två månaderna.
 
Nu är det en mkt missnöjd katt som INTE vill vara instängd. 
Men jag vill ju inte att han ska springa bort på en gång igen när han nyss kommit hem
 
Nä sova var det... 
Få se om Elviskatten kan tänka sig att göra det samma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0