Lussebulle

Trött
Bakade bullar igår
Det blev sent innan jag blev klar
Och inte blev jag nöjd heller... brukar väl aldrig misslyckas så att bullarna blir torra men si det blev de igår. Jäste utav sjutton men torra och smaklösa liksom.
Det var inget bra recept jag använde mig utav. Det var ett speciellt för saffransbröd men njä. Nästa gång gör jag som jag brukar och bara sätter en vanlig vetedeg och blandar i saffran i degvätskan. 
 
Idag ska jag försöka ladda batterierna för att sen orka åka o jobba ett kvällspass. Har inte jobbat på en vecka nu så jag känner mig nästan lite ringrostig. Haha ja, tänk så fort det kan gå att släppa tankarna på jobbet ändå. 
 
Huvudvärken har jag med mig. Jag är fortfarande inte helt bra ifrån förkylningen och jag känner att det är nåt med bihålorna. Tar nässpray men inte som jag borde kanske. Jag är lite nojjig att jag ska bli beroende så jag tar ibland när det känns extra mkt men inte annars för då tar jag bara koksaltlösning istället.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0