ladda batterier med att baka

Jag testade att baka med keso och ptja, det blev väl okej.
 
Jag ville göra dem lite juligare så jag hade i pepparkakskrydda också men hade nog i lite för lite för de smakade lite tamt. Tog två teskedar men borde nog ha tagit en matsked iaf.
 
raspberry and gingerbread cupcakes eller nåt sånt kan man väl kalla dem för om man vill anglifiera dem lite ;-)
 
Nu mot jobbet. Tar med mig en påse misslyckade lussekatter och en påse muffins ifall det finns nån gottegris som vill smaka
 
Tjingeling pling
 
 

Kommentarer
Postat av: Helen

Baka med Keso låter spännande, det har jag nog aldrig testat. För mig är bakning härlig terapi och batteriladdning men det har varit skralt med bakande nu i häst men nu så är det dags att sparka igång julbaket tror jag

2013-12-03 @ 09:35:23
URL: http://franminvraavvarlden.blogspot.se/
Postat av: Helen

Baka med Keso låter spännande, det har jag nog aldrig testat. För mig är bakning härlig terapi och batteriladdning men det har varit skralt med bakande nu i häst men nu så är det dags att sparka igång julbaket tror jag

2013-12-03 @ 09:35:24
URL: http://franminvraavvarlden.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0